22:21 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سخنگوی دولت

دستورالعمل اجرایی وام جدید کرونا ابلاغ شد
نماد برتر- معاون گردشگری، از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مصوبه «تسهیلات جدید کرونا» توسط معاون اقتصادی رییس جمهور خبر داد؛ هیات دولت و ستاد ملی کرونا حدود یک ماه پیش با این مصوبه موافقت کرده بود.
ابلاغ‌های مکرر یک مصوبه و ادامه کارشکنی
نماد برتر- معاون گردشگری درحالی از اجرای بسته حمایتی جدید در تمام استان‌ها خبر داده که صاحبان کسب و کار و سرمایه‌گذاران گردشگری همچنان با بانک‌ها و وزارت نیرو دچار چالش هستند.
بهبود پایبندی عراق به توافق نفتی با توقف صادرات کردستان
نماد برتر-کردستان عراق اعلام کرد حمله به یک خط لوله نفت باعث توقف صادرات این منطقه نیمه خودمختار شده است.
مخالفت سه نماینده مجلس با افزایش تعرفه خدمات بانکی با کنایه به ربیعی
نماد برتر- سه نماینده مجلس در مخالفت با افزایش تعرفه خدمات بانکی به مواضع چند روز پیش سخنگوی دولت کنایه زدند .
فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟
نماد برتر- از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.
جزئیات وام جدید کرونا
نماد برتر- معاون گردشگری از ابلاغ دستورالعمل تسهیلات جدید بانکی برای جبران خسارت کرونا ویژه بخش گردشگری که به تازگی مصوبه ستاد کرونا را دریافت کرده است خبر داد و جزئیات بیشتر آن را تشریح کرد.
کارمندان تهران از ۵ آبان به صورت ۵۰درصد در محل کار حاضر شوند
نماد برتر- سخنگوی دولت گفت: از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه تا پایان آبان‌ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبه‌ای یک دوم (۵۰ درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد.
تاکید کردستان عراق بر پایبندی به توافق اوپک پلاس
نماد برتر- منطقه نیمه خودمختار کردستان در واکنش به اظهارات وزیر نفت عراق اعلام کرد به توافق کاهش تولید اوپک پلاس پایبند است.
ادعای عجیب چهره اصلاح‌ طلب درباره علت سقوط بورس و چند واکنش مردم !
نماد برتر- سیاستمدار اصلاح‌ طلب و سخنگوی دولت خاتمی با انتشار پیامی عجیب ، علت سقوط بورس را ناشی از تهدید رییس جمهور به اعدام اعلام کرد که با چند واکنش مردم ، همراه شد .
دستور تسهیلات جدید کرونا ابلاغ نشده است
نماد برتر- معاون گردشگری گفت: دستورالعمل مربوط به استفاده از تسهیلات جدید کرونا هنوز ابلاغ نشده است.
دورکاری جدید در کار نیست
نماد برتر- با وجود درخواست هایی که در رابطه با اعمال دورکاری برای کارکنان در شرایط موجود کرونا مطرح است، همچنان دولت بر بخش نامه قبلی خود در رابطه با شرایط مشروط تاکید دارد و در این رابطه منعی قائل نیست.
ربیعی: شوک نخست کرونا باعث بیکاری یک‌ونیم میلیون نفر در کشور شد
نماد برتر- سخنگوی دولت گفت: در شوک نخست کرونا، یک میلیون و ۳۰۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفت و در پی آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از کار بیکار شدند.
چهار عامل تشویق سهامداران به خرید + تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر - شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
تکذیب چند شایعه بورسی و وعده بهبود / دولت هیچ گاه نوسان را تضمین نکرده اما...
نماد برتر- سخنگوی دولت با تکذیب چند شایعه روزهای اخیر و وعده بهبود اوضاع بورس و عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: دولت هیچ گاه فراز و نشیب سرمایه را تضمین نکرده اما اعلام کرده حامی بورس است.